søndag den 18. marts 2012

Søndag

Jeg elsker søndage...
Søndage hvor man vågner tidligt og har energi og overskud til at gå at tulle og hygge i køkkenet...
I dag står den på bagning af boller og pizza... Har ikke lavet hjemmelavet pizza, med dej fra bunden før...
Så i dag skal jeg kaste mig ud i en pizzadej med af spelt... Hvor jeg tænker at marinere nogle kylling stykker i hvidløg og ingefær... Og så lave en tomatsauce til bunden.. Og måske lidt champignoner til.. Nu må vi se hvad køleskabet kan finde frem..

Fandt opskriften på dejen online og den kan klart anbefales... Pizzadej Jeg har dog skiftet hvede og fuldkornsmel ud med speltmel og havreklid... Og så kun 1 dl havreklid istedet for fuldkorn...

Det blev en super god dej, dejlig sprød og med bid og smag i...


Resten af dagen står på hygge med film.. Siden vejret ser kedeligt og gråt ud, er det jo en perfekt måde at bruge søndagen på..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar