mandag den 2. juli 2012

Sommerferie....

Jeg havde sådan set frem til ferie og frihed..
Men når det så er sagt, så sker det samme som sker HVERT EVIGT ENESTE ÅR!!!
Jeg keder mig. Jeg har som tidligere nævnt ikke fem flade ører at gøre godt med, så det at tag ud og rejse, eller bare væk fra kbh er krop umuligt..
Hvilket så gør at jeg er nødsaget til at glo på mine egne røg gule vægge. Hold nu op de er faldefærdige at glo på.. Jeg burde virkelig snart få malet. Meeeen igen igen penge er en mangel vare.
Jeg prøver gevaldigt at overbevise mig selvom, at 1,5 år ikke er så længe igen og at jeg så står med et arbejde, en relativ god indtjening og dermed mere frihed i den anden ende.. Men så har jeg osse være broke i 4 år til den tid..
4 år?!?!?!?! FML & WTF!!!
Det havde jeg ikke gættet at jeg kunne overskue.. Og nøj hvor jeg glæder mig til at det er ovre. Jeg glæder mig til at tjene penge, droppe frivilligt arbejde, eller i hvert fald skære ned på det.
Århhh fuck jeg hader ferie.. Jeg burde ha arbejdet, så kunne jeg brokke mig over det og leve med at jeg i det mindste havde noget at tag mig til i mellem tiden, mens alle andre tag på ferie og ud i blå smukke vand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar