søndag den 12. august 2012

Søndage

Søndage uden arbejde er lige søndage med praktiske gøremål og eftertænksomhed.

Men den sidste del er jeg ikke meget for i øjeblikket.
Synes der foregår så meget omkring mig, at jeg ikke kan overskue at mærke efter. Okay overskue er et stærkt ord, men jeg har ikke lyst til at mærke efter. Jeg vil ikke grave derned hvor det gør ondt, for det er der at alt rodet er.
Det er der, at jeg ved der er gemt ting af vejen som tager tid og energi at forholde sig til. Jeg vil heller bruge denne søndag på ting hvor jeg kan se en forandring i løbet af få minutter.
Så denne søndag bliver brugt på rengøring, oprydning og pop musik i baggrunden.

Nogle gange skal man bare ha en dag, hvor man ikke skal forholde sig til noget, hvor man ikke skal mærke efter. Hvor man bare er. Er til stede i nuet, er tilstede i sig selv og kun forholder sig til man har mellem hænderne.

Go søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar