lørdag den 23. marts 2013

Syg dag nr 5....

Jeg hader at være syg og jeg må nok også indrømme, at jeg er en af de der bitre kvinder når jeg blir syg.
Jeg mister min tålmodighed, min evne til at kommunikere med andre på en sober måde og derudover hader jeg at sygemelde mig fra arbejde og skole.. Får simpelthen så dårlig samvittighed.

Så jeg tænkte, BUM så det bare igang med kuren som plejer at redde mig..
C-vitaminer, friske grøntsager og masser af søvn..
Men synes ikke rigtig det har hjulpet denne gang. Selvom om morgen starter godt med friskpresset appelsin og grape med frisk revet ingefær.. Det er sgu da en dejlig start på dagen..

Så prøvede jeg at gå over til godt tv.... Dr3 viste X-games.. Så frem med puteren og putte med det.. Det var da hyggeligt, det var det da.. Men hjalp heller ikke..

Så nu må det hedde, F----- it og så bare igang.. Så dagen må stå på oprydning, tøj vask og afsted på arbejde imorgen.. Så har jeg fandme bare at være rask.. Lige med det samme, for det her gider jeg så meget bare ikke mere.. Gider ikke glo på mine vægge, mit tv og min seng.. Jeg vil være rask!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar