torsdag den 16. maj 2013

Sygdomsunderholdning?

Hvad skal man bruge tiden på, når man er syg, 7 tv kanaler der ikke viser noget man orker og se og man gerne bare vil underholdes uden at skulle forholde sig alt for meget til tingene tilstand og verdens situationen??

Man læser blogs!!
Man drømme shopper online!!

Min nye ynglings beskæftigelse er uden tvivl at læse blogs og blive inspireret af andres måde at klæde sig og især hvordan de bruger det tøj, som jeg allerede selv har i skabene og her er det at læse stickysweetdanish blog.
Her er en kvinde der klæder sig skide godt, går i tøj der er til at bære i hverdagen og så kan jeg se "lidt" af mig selv i det, da jeg allerede har lignede outfits i mit walk-in.

Så check hende ud, det er uden tvivl et besøg værd..

Min anden ynglings beskæftigelse er derudover at shoppe online.
Nøj hvor er der mange plus size sidder at shoppe fra, hvis man bare bruger tid på at lede efter dem.
Jeg får helt lyst til at skifte stil HVER DAG, når jeg finder de forskellige sider.

Nye ynglingssteder:
Domino Doll House
ASOS

Og must haves fra følgende steder ASOS Curves Badedragt med polka prikker?
Den er jo bedårende. Ved ikke om jeg vil kunne bære den. Men tænker, jeg er ligeglad jeg MÅ prøve den. (lønningsdag KOM SÅ)

Fra Domino ville jeg ønske jeg havde råd til følgende jakke:

Den er fed og rå og ville passe så godt til alle mine sorte kjoler, tunicaer og jeans.. Suk men med 54$ må jeg nok vente lidt eller se om jeg kan finde den brugt et sted..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar