torsdag den 6. juni 2013

Apatisk med dårlig samvittighed

Ovenstående beskriver meget godt mine følelser eller mangel på samme lige nu og her.

Jeg har siden mandag prøvet (stort tryk på prøvet) at læse til eksamen, til på mandag.. Du ved mandag, som er lige rundt hjørnet. Men hver gang jeg har åbnet en bog, læst et par linjer etc så sidder jeg bagefter og glor tomt ud i luften og tænker ".........hmmmm..... ???? But..." Og så kommer mine tanker ikke længere.

Suk.

Hvis jeg består denne eksamen, så er det fandme mere held end noget andet. Jeg kan ingen teorier eller teoretiker huske.. Jeg ved hvad faget får ud på, jeg ved nogenlunde hvad jeg vil sige. Men derfra og så til at skrive mit oplæg færdigt, samle mine tanker og få det hele ned på papiret, der er godt nok langt..

Suk med tredobbelt suk..

Jeg læser meget, eller burde læse meget om den hermeneutiske spiral og i korte øjeblikke synes jeg at det gir god fin mening, men så kigger jeg på den og tænker....

JEG FATTER HAT OG BRILLER AF DET HELE....



Men ja, min forforståelse er nok, at jeg nok skal forstå at jeg konstant udfordre min forforståelse i at forstå tingene... 

Bed en bøn, wish me luck, knæk og bræk... Mandag skal bare overståes... Og gerne med livet i behold og en karakter der ikke ødelægger for meget af gennemsnittet.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar