mandag den 31. december 2012

Panik

3 dage til eksamen og jeg vågnede i panik i morges over at det oplæg, jeg i går besluttede måtte være ok, ikke var det.. 
Så dagen startede med at sidde og læse teori og så kan eftermiddagen blive brugt på at lave om i oplægget.. DET SKAL BARE GÅ GODT!!! 

Nu har nytårsaften aldrig været min ynglings aften så det er nu ikke fordi jeg føler jeg går glip af noget, ved at blive hjemme i dag og læse. Så aften vil blive brugt med lidt mad hos min mama og et glas vin (skal bare lige ha købt den skide vin, når jeg en gang kommer i tøjet og ligger bøgerne fra mig) og så vil jeg ellers nyde fyrværkeriet når tosserne begynder at skyde af kl. midnat.



2012 har ellers været et interessant år, jeg har fået gennemført min praktik, fået studierelevant arbejde og ellers knoklet r... ud af bukserne. Jeg har fået mere styr på mine endo smerter og min træthed har heller ikke været alt overskyggede i denne vinter. Så alt i alt et godt år. Jeg har haft dejlige oplevelser med veninder og venner, dejlige koncerter og middage. En lille ferie i det svenske, da stressen blev for meget.
Så alt i alt har 2012 været det jeg kunne ønske og jeg ved at 2013 vil blive lige så hektisk og spændende. Det vil være sidste år på skolebænken, jeg skal ud og finde nyt arbejde, da mit nuværende job er tidsbegrænset. Jeg er igang med projekt "lær at spise til tiderne" og håber og satser på at få mere styr på stressen og arbejdspresset, så jeg kan nyde flere af de gode dage i 2013.

Håber alle får det år de ønsker og håber på.. 

Pas på jer selv og hinanden.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar