søndag den 16. juni 2013

Søvn part nr 735

I perioder kan jeg ikke falde i søvn, på trods af umådelig stor træthed. En af de dage var igår. Jeg har prøvet at forhøre lig om det handler om Endometriose eller om det bare er min krop. 
Men jeg har desværre ikke fundet det gyldne svar. Det eneste jeg ved, er at lige så forskelligt min krop kan reagere på mad og alkohol lige så forskellige er vi Endo piger. 
Jeg gik tidligt i seng igår, og med tidligt mener jeg kl 19:30, i håbet om at indhente lidt af det forsømte efter torsdagens spontane bytur (sådan en af slagsen koster jo som bekendt en del, både på penge pungen og i kroppen).
Men søvnen ville bare ikke indfinde sig. Kl 0:30 faldt jeg endelig i søvn. Og for nogen er det sikkert ikke så slemt, men for mig er det ren tortur. Det er lig med, at jeg her til morgen har ondt ALL OVER!! 
Jeg har symptomer der minder om når feberen indfinder sig i din krop. Led og muskler gør ondt. (Normalt at jeg hævet ben og fødder, dog heldigvis ikke her til morgen.) 
Kan mærke at forsvinder symptomerne ikke relativt hurtigt, så blir det her en meget lang dag. 
En dag der i forvejen består af arbejde nogle timer, så blir eksamens casen frigivet og så i gang med den, for så at vise flaget til en reception og så hjem og skrive videre. Og det eneste jeg drømmer om nu? Enten en kæmpe kop kaffe eller søvn med søvn på. 

Satser på den store kop kaffe hjælper, for det er da det eneste jeg pt har i udsigte. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar