søndag den 2. juni 2013

Anonymitet

Hvis der er nogen derude i det ganske land, der rent faktisk læser min blog og læser den jævnligt vil opdage, at jeg har fjernet billeder af mig selv.

Jeg har, efterhånden som jeg skriver, opdaget at jeg skriver om mange forskellige ting og så er det at tanken om anonymitet slår mig.
Som I har læst, eller først nu læser, så gør jeg mig meget i skole, arbejde og fritids aktiviteter af den politiske slags og jeg kan ikke lade vær med at reflektere over, om hvorvidt læseren vil kunne adskille de forskellige Maria'er fra hinanden og om det gør noget godt, at kunne sætte et ansigt på hvem af dem der taler.
For jeg er summen af mange identiteter:
Politiske
Faglige
Studerende
Private
Personlige
Plus pige
Endometriose pigen
Pco pigen
og hende den bitre.

Og den ene må ikke underminere den anden. For summen af ovenstående er den helt private Maria, hende meget få kommer tæt på og kender helt ind til kernen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar